Fredagen den 9/11

22,50

ÄNTLIGEN SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Började dagen med att stiga upp "tidigt", 7,30, för att äta frukost och sedan bege mig ut till träningshästarna som stått inne inatt, å alla hade legat ner och riktigt myst runt i boxen för de var spån över bokstavligen talat hela dem!!!

De va lite smått lojja idag och va inte riktigt på bettet ngn av dem egentligen så vi tog det lugnt och repeterade mest.. jag vill inte pressa dem till resultat, det blir aldrig bra då.. Å de vet jag med säkerhet för jag har gjort det misstaget två gånger med två olika hästar.. Å det gör jag aldrig om igen!

Sedan förberedde jag för kvällen så att mina kunde vara inne..

...sedan åkte jag till jönköping och hälsade på mina farförldrar och sedan till JSK (jönköpings styrkelyftar klubb) För ett ben och bröst pass. Det gick jätte bra idag, kände mig stark.. har haft en nergångs period för att jag har behövt hålla på med hästar så mycket. Jag är en riktig tävlings person och känner jag att jag inte kan satsa hundra på något då går jag direkt ner till att köra mer lågsässongsträning..

Nu ska jag knyta mig..

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0