Fredagen den 16/11

23,30

Idag blev det en sen kväll.. Började morgonen (ca, 05,00) med att upptäcka att jag kallsvettats hela natten.. Hade ställt klockan på halv sju för att gå upp, fodra och mocka. Men det blev till att ringa pappa (som jobbar natt och är hemma till halv 7) be honom att fodra och släppa ut så att jag fick sova vidare. Vaknade igen vid 8 och kände mig piggare men det är ngt som är på gång nu.. =(

Åkte ändå til jsk och tränade ett kanon pass! Stänkte 140 i böj (måste ju få passa på att skryta lite.. 140 för mig är bra när jag är i lågssäsongs träning som nu men när jag är i toppform gör jag 180 ibland mer...!) och gjorde 102,5 kg i klossbänk med tröja PERS!!!! kanske ganska många konstiga termer för vissa som läser detta.. men förklaringarna orkar jag inte just nu om ingen är jätte nyfiken för då berättar jag GÄRNA mer om min andra sport: STYRKELYFT! =) Det är en sport som inte är så stor och inte så känd men vi växer!

Sedan åkte jag till en kompis som jag inte träffat på jätte länge, så är det nästan med alla min kompisar från skolan att vi inte ses så mycket nu när vi inte har skolan som för oss samman eftersom jag har så himla mycket att göra jämt och ständigt. Men nu tog jag mig minsann tiden för hon är en kompis jag känner starkt för och vi delar även intresset, Hästar!!! Pratade, åt, pratade, pratade kollade på idol och PRATADE!!!

Nu ska jag knyta mig. Riktigt trött känner att jag bara sluddrar in en massa ord i texten som är helt onödiga.. som detta jag precis skriver.. suck..

God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0