fredagen den 14/12

13,30

Usch jag mår inte alls bra idag, va hemma från jobbet inatt, feber och krånglig i magen.. Känns bättre nu men absolut inte helt hundra.. Ska ju tävla imån, frågan är om min kropp mäktar med det i det tillståndet jag är i nu.

Ska vila hela dagen och bara äta och dricka mycket och hålla tummarna för att det kan hjälpa..

Har inte varit i stallet på 3 dagar nu 3 DAGAR!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja tror jag blir tokig.. (det är inte så att ingen sköter hästarna, de gör pappa, ,men jag har utegångsförbud för pappa, han vill så gärna att jag ska kunna tävla och JAG ME!!!!!!!!!!! Kommer bli helt förtvivlad om febern inte går över ikväll och jag känner mig bättre.
Ska ju representera vår styrkelyftar klubb i elitserie finalen, vi är ett av fyra deltagande damlag.

Ensilage frågan till hästarna har löst sig till nyår iaf! Tack Lina! Han va jätte trevlig, ska hämta på söndag.

Nu ska jag kurera mig igen! =(

Mvh Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller alla tummar och tår jag har att du snart känner dig bättre! Kör med stora dunderkuren! Jag förstår att du verkligen inte vill och kan vara sjuk nu. Kram!

2007-12-14 @ 15:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0