Torsdagen den 5/11-09

Idag kör vi bild dag... imån tar vi texten!



Otur växer.. (Fákur i bakgrunden och Kristall (2 åring) tittar fram.




2009 kämpade Kristall. På denna bild är vi tredje placerade efter...

Ridit uttagning, trampat av en sko, jag skor på, rider in sist i b-finalen, han vinner och blir direkt kvalificerad till a-final. Kämpar igenom den och blir 3:a.. Har jag hittat en kämpe eller vad? Han fick högst poäng i a-finalen. Borde han liksom inte vara trött...?




Snót är ingen riktig kämpe. Men nog så vacker och UNDERBAR att rida. Hon ställer upp och är MIN prinsessa. Hon är det vackraste jag har och jag längtar efter alla föl jag ska få från henne. Det kommer bli den finaste och viktigaste uppgiften i hennes liv!





Atli växer så de knakar.



(gillar skor....) Han blir vackrare...




....å vackrare!




Busa med Casper är det bästa han vet.


Atli, Casper och Per Edon! (Per Edon "Edon" är farmors hund. En Shih Tzu, hennes ras =) Namnet kommer från en gammal man som levde i Norge då farmor var ung. Han har nu blivit hund (!) Edon är en buse och hade det jätte roligt tillsammans med bus Atli och Casper på min födelsedag.



Glad med hundarna!



Alla "mina" hundar...



De fyra! Överst fr. vä. Classic och Sam. Nederst fr. vä. Casper och Atli.



Classic och Sam!



Min Älskade älskade Classic!



Daniel med "Casper+Tilly" valp.



Liten hund stor man..!






Kommentarer
Postat av: Elin Persson

Roligt med bilder!

2009-11-07 @ 20:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0