Månsagen den 9/11-09

kl. 14.50

Helgen har varit lugn och rolig.

I lördags så vaknade jag trött kl. halv nio och somnade ännu tröttare kl 01..

På förmiddagen var jag hemma och pysslade i stallet, red bl.a. Sedan tog jag tåget till nässjö och mötte Daniel som varit och hjälpt till på en styrkelyfts tävling. Vi åkte till hans mamma i lekeryd och gjorde oss i ordning. Sedan åkte vi alla ut till bison farmen strax utanför lekeryd och var på bröllopsfest. Det var Daniels kusin som gifte sig.

Åt en massa gott. Gott räcker egentligen inte.. Det var lite för gott så jag åt mig för mätt =)

Sedan åkte vi och hälsade på några av Daniels kompisar senare på kvällen. Det är inte så ofta vi tillsammans träffar familj och vänner så, så det var till att passa på. Med mig vid ratten och med Daniel vid min sida med en öl i handen, var vi oslagbara denna kväll!

Jag var klädd i en svart halterneck klänning med lite guldigt på till det en kort kavaj som är skotsrutig. daniel hade jeans svarta skor, mörk röd t-shirt och svart kavaj! Synd bara att inga kort blev tagna.
Nu är jag åter i mina vanliga kläder...ridbyxor och knut i håret =)

Söndagen gick åt till rengörning av hingstarnas hagar, intag av nya ensilage balar, bygge av vindskydd och skräpmat =)

Nu ska jag ta köttfärsen av spisen och äta. Sedan bär det av till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0