Söndagen den 3/2-08

kl. 21,45


Idag var det VILA pa schemat..

Jag hade fodringen idag sa jag steg upp kl. 9 och fodrade hæstar och far.. Sedan var det en riktig dunder middag kl. 12,00

Sedan skulle jag borsta fyra hæstar (Dinur, Eðall, Gáski och Snót) det skulle bliTÖLT BILDER PA ISEN!!
Ahh OJ OJ OJ va roligt vi hade. Jag servade Óli med hæstar och sedan red jag ocksa Snót framför kameran.. Och om allt gar som det ska sa ær hon nog svensk medborgare snart ;)
Det var Ólis pappa som tog bilderna med en RIKTIG kamera, och dottern Elin Ósk som satt bakom styret pa fyrhjulingen.

Hær ær tva bilder som blev idag: (kommer sætta ut en bild vid varje dag nu hædanefter, ni ska allt inte fa allt mumsigt pa en gang.. hihi)


image37

....Snót igen!

image38

Nu ska jag sova. Har bakat idag pa kvællen.. sa iman pa morgonen blir det nybakat bröd till frukost! Jætte smidigt.. De har en maskin som man bara hæller i alla ingridienser och sedan stæller man in tiden nær man vill att det ska vara færdigt.. Sedan ær det bara att plocka ur det nybakta brödet och æta! MUMS!!

God Natt

Kommentarer
Postat av: Lina

Svensk medborgare?
Till Väshult månne?

2008-02-04 @ 08:00:12
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Gunilla Nilsson

Hej Anna!
Du ser det är farligt att åka till Island hästantalet bara ökar konstigt men det gjorde det för mej också, Nu skall jag ut och rida i riktigt djup snö härligt.Vad kul att du blir på Island så länge då kanske vi ses till Landsmot. Du vilka fina bilder du sätter in. Ha det gott

2008-02-04 @ 08:06:55
Postat av: monika

Va FIN hon är!!!Hon kommer passa bra i småland=)
Kram

2008-02-04 @ 14:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0