Torsdagen den 8/11

21,30

Idag är jag riktigt trött, de va jag igår med.. anledningen till att jag inte orkade skriva igår.. Hästarna hade ledigt igår så jag tog mig en promenad med hundarna, så härligt!!! Är alltid van vid att sitta på hästryggen och ha dem medspringandes, lösa för det mesta.. Koppel hatar de, de går hellre lösa, fot vid sidan om hästen. Duktiga små älsklingar!! Å jag håller med dem, med tre hundar så blir det väldigt lätt TRASSEL av alltihop med halsband och långa koppel...

Red alla fem hästar idag.. en av dem var mäkta busig så han såg till att jag hamnade med mina knän i staketet och sopade i två stolpar med knäskålen AJ! kände de inte först, då hade jag kylt ner det.. utan smärtan kom efter två timmar ca. Så nu är det härligt svullet och blått.. AJ igen!

Ska krypa till kojs nu och gosa lite med min vovve tattit!

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0