Lata dagar....

                                                                                      Måndagen den 24/10 2011

 

...de är inte direkt många men måndagar har en tendens till att iallafall bjuda mig på sovmorgon och så även idag, skönt!



I
 söndags var jag i Hakarp och höll kurs, alltid lika trevligt att vara där! Vädret var toppen, åskådarna tyckte det var en aning kallt, men jag höll värmen genom mitt engagemang i varje ekipage. Så jag led inte!

När jag kom hem väntade mockning och fodring, eller vänta nu, jag har ju världens bästa inackordering. Så allt var mockat och klart och endast fodring återstod. Även alla vattenhinkar var fyllda, ÅH vad glad jag blev!!


Idag har jag tränat alla träningshästar samt att jag, pappa och Anna var ute på en entimmarstur med Katla, jag på Greifi med Jarpskjóna som handhäst och pappa på Ófeigur med Otur som handhäst. Alla var bus glada och så även hundarna, undan gick det och det var rena rama vilda western i väshult idag! KUL ska man ha det med sina fyrbenta!


Nu ligger jag och Daniel som ett gift gammalt par i sängen, han med en bok och jag med datorn. Vid min sida ligger Zippo, i fåtöljen jämte mig ligger Sam och på Daniels mage ligger Dumle. I hallen har vi Casper. Ja det är nog en härlig syn! Nej nu ska jag stämma möte med John Blund och krypa intill Daniel och somna sött.

Vi Hörs! //Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0