11.11.11 fredag

Igår skrattade jag åt mayakalendern... Idag, inte så mycket skratt. Jordens undergång nja, men katastrof, ja det blev ju faktiskt lite så. Lönen för oss på arbetet uteblev igår och alla började undra. Vi visste väl innerst inne att det inte gått så bra på sistone... Idag blev vi kallade till möte kl 13. Trodde väl att det handlade om uppsägningar, det visade sig vara värsta tänkbara. Konkurs. Jag mår dåligt,men jag ser det som ett tecken från ovan att nu är det dags att köra på allvar m hästarna. Men jag sörjer att inte få ha samma underbara gäng att jobba med. Vi har ju blivit ett team å jag tycker så mycket om mina kompisar på jobbet. Den andra halvan av mig känner dock för min chef å ägare, hur han mår vågar jag knappt tänka på. Han är i stort sett född på fabriken. 11.11.11 visade sig för mitt liv bli en fruktansvärd dag. Vi får se hur detta slutar... Tur att jag har Daniel att luta mig mot, men hur länge kan han stötta mig? Å hur mycket måste jag ge upp innan den här sörjan är löst?? /Anna

Kommentarer
Postat av: Monika

Usch då det lät inte kul! Men som sagt nu är det bara satsa stenhårt på hästarna=)

2011-11-12 @ 13:41:55
URL: http://leonlabrador.blogg.se/
Postat av: Tina

åh vad tråkigt Anna!

Men det finns väl en mening med allt, det är nog meningen att du ska jobba med hästarna och bli en utav sveriges mest efterfrågade tränare ;) KRAM

2011-11-13 @ 00:37:46
URL: http://tinaofsweden.blogg.se/
Postat av: Lina

Usch, så tråkigt med konkurs. Det är ju bara några år sedan jag själv var mitt uppe i en. Det löser sig och även om det kan bli ekonomiskt tufft ett tag så överlever du det, lovar! Det finns alltid jobb för de som verkligen VILl jobba.

2011-11-13 @ 22:34:30
Postat av: Elin

Alltid jobbigt när man ställs inför förändringar som man inte valt själv =(. Men dessa förändringar kan vara förklädda gåvor. & det tror jag att det är för dig. Du har fått en chans att skapa ditt liv till det du vill att de ska vara & du kommer lyckas! Det är jag övertygad om! Vi är många som tror på dig =) Kram på dig vännen

2011-11-14 @ 07:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0