Söndagen den 26/6 2011

kl. 14.30


Idag har det hittills varit en underbar dag.... tråkigt nog fick jag tillbringa den inomhus då städning stod på schemat. Daniel och jag hjälptes åt så det gick ganska snabbt...4 timmar! =) Men fint blev det.

Sedan blev det lite middag och nu ska jag gå ut till stallet och rida ett par stycken. Sedan blir det en lång tur med mamma & Garri, jag & kristall, Anna & Ófeigur, Lina & Sól å Saga. Samt Zippo, Atli och Dumle. Å hoppas Cärla vill springa med =)

Ikväll kommer Casper, Sam och pappa hem från en tur i Norge. Dumle är nästan sjuk av saknad av Casper... Stackarn, han älskar Casper!!

En midsommarbild från mig och Zippo!




Kommentarer
Postat av: Lina, Saga & Sól

Tack för en helt underbar ridtur...en sån energikick att jag fortfarande har kvar känslan i kroppen. Det här måste vi göra om ofta i sommar. Jag tror att hästarna älskar det lika mycket som oss! Gamla Saga visade att det är långt kvar till pension!

2011-06-26 @ 21:31:17
Postat av: Monika

Kul att du är tillbaka=)

2011-06-27 @ 10:31:58
URL: http://leonlabrador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0