Måndagen den 18/7 2011 Mycket att göra

kl. 22.30

 

Dagarna på min semester är långa och fulla med saker att göra hela tiden. Precis så som jag vill ha det. Enda nackdelen är att man har mycket att se fram emot och när man har det så går tiden så fort.

Inne på min andra semester vecka och molnen hänger gråa på himlen. Men djuren är pigga och glada och bara det gör ju livet mycket enklare!

 

Höjdpunkten på dagarna är när jag morgon och kväll går in i sto hagen. Det är en underbar liten flock.

Två egna ston  med föl och båda efter våra egna hingstar. Ett ungsto (2år) som är efter egen hingst och eget sto. En 4 åring import från Island och så Linas sto med föl. De är så sällskapliga men ändå inte "på-iga" De pratar med en en stund och sedan luffsar de alla vidare!

Nej nu serverar Daniel mig toast så bäst jag slutar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0