Lördagen den 9/7 2011 Uppdatering + ny kamera

Håller på å fixar å donar lite med utseendet på min blogg om ni undrar varför det ser lite konstigt ut! Nu är det bestämt! Jag, pappa och Daniel ska bli ägare till en systemkamera. Den här sommaren kommer det bli bilder i MASSOR!! Det är en Sony Alpha 200 inkl. Minolta 35-70mm objektiv Tamron 55-200mm m. Macro funktion Sigma 70-300 mm m. Macro funktion minneskort, och 5 filter... Jag kommer ha en del att göra med att lära mig allt. Men kul ska det bli! KRAM

Kommentarer
Postat av: Lina

Blir grön av anvund över din nya kamera!



Och tusen, tusen tack för att du tar hand om Tinna & Gutti i sommar. Det känns sååååå skönt!

2011-07-09 @ 19:28:24
Postat av: Tina

Kul med ny kamera! Du kanske blev lite inspirerad av mitt impulsköp ;) hehe.

Tack igen för idag, väldigt givande som vanligt :D

2011-07-11 @ 22:10:01
URL: http://tinaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0