Fredagen den 8/7 2011

kl. 11.00 Idag är det min första semesterdag!!! Vad ska jag göra med all ledig tid? Känner jag mig själv rätt så kommer jag inte att ha några problem med att fylla dagarna. MEN idag ska jag bara umgås med djuren hela eftermiddagen. Har lite stök att göra inne först men sen blir det ut med dem. Garri är anmäld till Gaedingakeppni SM-kval i Norrköping den 31/7. Jag ska även dömma då också så därför fick Kristall stanna hemma denna gång. Han känns lite lojj just nu och ska få ha det lite gött och kravlöst någon vecka till. Garri däremot är bättre än någonsin efter sina tre veckors vila. Full av energi och har dragit på sig Greifis åkomma: Gnissla med framtänderna när han vill fram men får inte gå fram! Haha underbara djur! Hmmm jag hade tänkt att uppdatera med lite bilder. Men jag får inte upp bildredigeraren på bloggen.. Se om det är bättre ikväll helt enkelt. Ha det gott! Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0