Måndagen den 1/8 2011 En vecka kvar...

 

kl. 22.20

...tills jag börjar jobba igen. Tiden går alltid så fort när man har semester och lite jobbigt är det att veta att det snart är dags för arbete igen. Önskar av hela mitt hjärta att jag en dag kan bara ägna mig åt hästarna för det är det som jag verkligen vill.

 

I torsdags var jag med Kristall och Garri och tränade på banan och Hinni var där och hjälpte oss med våra Gaedinga-program. Det gick riktigt bra med båda hästarna och " I nailed it" så att säga ;)

(bilder från träningen längst ned i inlägget)

 

Igår var det Gaedingakeppni SM-kval på himmelstalund i Norrköping. Jag hade med mig Garri och startade b-flokk. Och VI KLARADE DET!! GARRI OCH JAG SKA TILL SM =D

Jag kommer rida en kval tävling till med honom för att öva eftersom vi gjorde ett par missar som jag inte är nöjd med riktigt. Och jag tror att jag bör finslipa programet lite grann.

Men... VI KVALADE!!!!!!

Kristall ska till kval tävling den 20/8 och jag hoppas på att jag kan sätta en lika fin runda med honom. De är bra nu de där två...tre :)


Har också fått nys om en kurs för Júlio Borba och som jag har drömt om detta. Och det är redan nästa söndag-måndag! Jag tänkte ta med Kristall och väntar bara på bekräftelse.
"Lightness through energy"
Hoppas, hoppas, hoppas...!

 Garri

 

Garri




Garri





Kristall




Kristall



Kristall


Kommentarer
Postat av: Lina

Anna, Garri är fin på bilderna, men när du töltade honom BARBACKA i skogen var han FANTASTIK!!!

2011-08-04 @ 09:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0