Torsdagen den 4/11 2010

kl. 20.50

Hemma från Norge.
Jätte trevligt som vanligt.
Huset var så fint, nymålat och nylagt tak. Ville aldrig åka hem kändes det som.. Trivs väldigt bra där.
Men jag har ju mitt här hemma. Men skönt att veta att Norge alltid finns!!

Flera promenader till forsen blev det. Den rinner alldeles nedanför huset. Mysigt!

Kom hem i söndags natt kl. 01.30. Ledig på måndagen och tog igen mig.

Veckan har varit lång med mycket jobb, träning och träning av hästar.
Har börjat gå in mer för Casper med. Håller 4 dagar i veckan nu med lydnads träning och sedan vardags lydnad alla dagar! =)
Dumle börjar förstå at hålla sig vid sidan samt stanna kvar och inkallning.

Sam är värsta pigga gammlingen nu och idag gick han på tur till grann tiken... =S

Imon åker jag till mamma på kvällen med Casper. Sover där och sedan på lördag åker vi till växjö och ställer ut Atli.

Må gott kram Anna




Kommentarer
Postat av: Elin Persson

Kul att du är igång med bloggandet igen!

2010-11-06 @ 13:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0