Söndagen den 7/11 - 2010

kl. 18.45

Fredagen var minst sagt stressig men jag han med det jag skulle.
Åkte till Charlies häst och hund för att prova ut ett Back on Track täcke till Sam och Casper, men det fanns bara mini storlekar så de skulle beställa hem. Hoppas det hinmer komma till nästa fredag!

I lördags var jag med mamma i växjö på den internationella utställningen. Jag ställde Atli åt mamma denna gång. Hon fixade och donade med pälsen. Måste ge henne en eloge till hur duktig hon är på att sköta om den för han har aldrig tovor eller är smutsig ändå lever han ett fritt liv med bus och lek i all dess väder!

Det gick mycket bra för Atli. Han vann unghundsklassen och fick CK. Sedan i hanhunds konkurrens klassen blev han 2:a och fick CERT och reserv CACIB =D Vi är så lyckliga och stolta över honom!
Vi vet ju att han är fin, men det ska ju alltid stämma samma dag.
Men denna gången timeade vi bad och träning perfekt!


Nu är jag hemma igen. Har hunnit städa, måtta mitt nya stall och bestämt inredning. Kan bara inte bestämma hur gallren ska se ut.. ska ju stå hingstar där... Får nog bli svängda låga galler.. hmm aja det behöver jag inte bestämma riktigt än..

Ridit träningshästarna och sedan tog mamma och jag en tur med alla hundar. Dumle hängde med och sprang på bra i ca 7 km (!) Men han fick åka med uppe på Greifi tillsammans med mamma i mellan åt. Han är ju bara ett barn!

Nu ska jag försöka få Daniel att inse att formel 1'n är slut och att vi ska ut å fodra och sedan göra lite god kvälls fika. Och mumsa i oss praliner från Lettland. TACK LINA, TOMMY. ANNA OCH LORITA!! De var super goda!

Kram Anna

ps. sto flocken blev idag 5 st när Lina hämtade sin Saga och sin Tinna. Tomt blev det allt...




Kommentarer
Postat av: Tina Storck-Jonsson

Kul att du börjat blogga igen Anna! :)

2010-11-07 @ 22:05:01
URL: http://tinaofsweden.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för att ni tycker det =D Ska försöka hålla det så gott jag kan!

2010-11-08 @ 13:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0