Onsdagen den 24/11 - 2010

kl. 9.00

Godmorgon!

Åh jag mår så bra nu.. Har fått nedsatt arbete på Cromtjänst. Jobbar 5.30-12 jämna veckor och 16-22 ojämna veckor. Nu behäver jag inte längre stressa när jag är runt djuren.
Har mått ganska dåligt de senaste 3 veckorna av all stress hela tiden.
Jag vill kunna njuta av att umgås m djuren och jag vill att de ska tycka att det är roligt när jag kommer.

Snö"storm" ute..
Ska ut i stallet och fortsätta med projekt "sätta-på-snösulor-och-brodd" på alla hästar.
Skönt när man kan göra sånt själv och inte behöva ringa hovslagaren..
Sedan blir det träning av unghästarna och sedan en ridtur med pappa.

å cromtjänt...såklart..!

Må gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0