Söndagen den 2 MAJ 2010


Kl. 22.10

Sovmorgon idag =)

Min bror och hans sambo kom förbi idag och vi åt en härlig middag tillsammans.

På kvällen red jag en härlig runda med Lina!
Jag på Kristall med Snót vid sidan och Lina på Tinna med endast en halsrem som "styr-medel" =)
Å så Casper....förståss!

De busade loss riktigt!
Vilka avels hingstar och ston som ska till visning nästa helg laddar med en busrunda i skogen?
Jag gör det med mina iaf!

Vilken kraft han utstrålar min fina Kristall och vilken glädje och energi de båda utstrålar. De där två kommer mig närmare och närmare för var dag som går!

Lina tog lite bilder på oss.


Anna, Kristall och Snót             foto: Lina Buchholz

Casper, Anna, Kristall och Snót                     foto: Lina Buchholz


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för en underbar ridtur! Alltid lika roligt att rida med dig. Jag tycker du gör sååååååå rätt att ladda med bus inför visningen. Med glädje kommer både du & hästarna långt! Och glädje var skogen full av i kväll...eller hur! Kram!

2010-05-02 @ 22:25:59
Postat av: Lina

GRATTIS!GRATTIS GRATTIS! Du & Kristall var bäst!

2010-05-08 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0