Fredagen den 28/5 - 2010

 

Nu sitter jag här.. Luften har gått ur mig. Jag saknar honom så. Känner mig så ensam. Vill ha honom här vid mig. Min älskade vän.

Sam kommer och lägger huvudet i mitt knä och undrar varför jag gråter. I hans ögon långt där inne ser jag honom. Lite har jag fortfarande kvar.

Tänker på dagen när jag för sista gången pussade honom hejdå och drog ett djupt andetag av hans doft. Jag kan fortfarande känna den.

 

Ibland vaknar jag på nätterna och tittar vid mina fötter men sen somnar jag igen när jag insett att han är inte där och han kommer inte igen.

 

Är så ensam, känns som halva jag är borta med honom. På något dumt vis trodde jag att han skulle vara med mig för alltid. Nu är det bara kort och minnen kvar.

Han var till och med min kavalier på balen. Och på studenten.
Jag har massor med kort från balen och studenten tagna hos fotograf och det är han och jag. Han är så fin och jag så lycklig.

SAKNAR DIG CLASSIC MIN VÄN!

http://www.youtube.com/watch?v=jpkGvk1rQBI


Kommentarer
Postat av: Lina

En dag bleknar sorgen och glädjen tar över. Tro mig, Anna! Du kommer alltid minnas Classic med stor tacksamhet. Kram!

2010-05-30 @ 11:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0