Lördagen den 19/6 - 2010

kl 22.55

 

Veckan har varit lång och dagarna och tiden räcker som vanligt inte till...

Det är sömnen som får lida bara för att jag vill hellre göra en massa annat =)

 

Kristall har tre ston hos sig nu och alla är betäckta minst två gånger som jag sett! Han sköter allt själv och jag är mycket stolt över honom och hans lilla sto flock.

Greifi och Skuggadís lever sitt egna lilla liv och njuter av det. Tänk om ängarna alltid kunde vara gröna!!

Casper har parat färdigt tiken och de skötte också allt själv men med övervakning ifall att. Nu väntar vi spänt på ultraljuds tiden för alla flickor och se om de alla får bli lyckliga mödrar nästa år och i år, för hunden då =)

I veckan fick jag det iaf så väl planerat att jag inte har någon ridning av träningshästarna i helgen utan kan bara ägna mig åt hus och egna hästar. Skönt med ledigt!

 

Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för härligt ridsällskap!

2010-06-27 @ 21:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0