Måndagen den 4/1 - 2010

kl. 23.45

Hemma från första arbetsdagen efter juletid.. Blandade känslor.
Skönt att vara tillbaka i vardagen igen. Arbetet är viktigt och jag har ju äntligen fått anställning!
Men...det tar mycket tid och jag hinner inte med det som jag borde.
Bjarg är en del av detta. Jag trodde det skulle fungera i och med att det ligger i mitt intresse. Men just nu är det mer en belastning och ett måste än en tillgång. Suck.
Vet inte hur jag ska lösa det riktigt...

På onsdag rider jag kurs för Hinni. KUL!! Nu börjar det kännas att 2010 års sässong sakta ta fart.

Nu ska jag lägga huvudet på Daniels arm, mina armar om Classic och somna tryggt och gott.


Kommentarer
Postat av: Lina

Vet hur det är med klubbarbete...när man inte riktigt hinner och det istället för att vara något roligt blir en belastning... Hoppas du orkar över puckeln för Bjarg behöver dig!



Låter som ett underbart sätt att somna på. Vet... Jag somnar ofta så med Husse och Cärla.

2010-01-05 @ 17:55:55
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Isåfall har jag nog bloggen för dig!

Min blogg är Sveriges tredje största hästblogg! Och har läsare ifrån många olika länder.

Kika gärna in och kolla om du gillar den!



PS. Just nu lottar jag ut ett dyrt smyckes-kit från självaste Tiffany & Co. i bloggen. Så var gärna med och tävla!

2010-02-07 @ 11:30:16
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0