Söndagen den 21/2-10

Idag är det 3 år sedan jag och Daniel förlovade oss. Tiden rullar...och jag är så lycklig! Finns inget som jag är så lycklig över som över att Daniel och jag har varandra!


Hej på er!

Har väl inte den allra bästa vanan till att skriva på min blogg... men jag hinner helt enkelt inte..

Men till Classic..

Han fick komma hem från djursjukhuset efter två nätter.
Han är värsta piggelin gubben nu och äter som en häst.

Han kommer att få gå på en slags antibiotika större delen av resten av sitt liv.
Men vad gör det när han mår toppen!?!?!?!
Classic väger inte på långa vägar så som han ska göra. Men så länge han mår bra och
är pigg så är jag nöjd. Jag fodrar honom med dyrt och bra kvallite foder samt vitaminer och
hemma gjord dunder välling. Så det går ingen nöd på honom. Bara det att han inte går upp i vikt.
Det svåra är att han är hungrig HELA tiden. Men jag kan inte mata honom så som jag vill. För hans mage kan inte smällta för mycket mat på en och samma dag... då spyr han. En riktig rävsax men jag blir skickligare och skickligare på att räkna ut hur mycket jag kan ge honom per dag.

Om jag är lycklig och lättad?

JA! Min älskade Classic. Han ska va vid min sida ett tag till =)

SNÖ!!!!
Yes i år fick vi vinter. Jag älskar snön! Så länge det inte är kallare än minus 8-10 grader så stormtrivs jag.
Träningsmöjligheterna är enorma. Vilka muskler jag bygger på mina hästar till sässongen =)

Å mycket hästar är det. Aldrig har det gått så bra för mig som nu.

Ha det gott!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

Tusen tack för hjälpen idag! Nu håller vi tummar & tår. Och du...den dagen det blir bröllop (om)så vet du vem som gärna passar dina hästar & hundar! Jag är skyldig dig en stoooor tjänst! Och du Anna...Du är världens bästa granne! Kram!

2010-02-21 @ 22:07:47
Postat av: Tina

Det är för att du är så duktig Anna!

2010-02-21 @ 23:02:23
URL: http://tinaofsweden.blogg.se/
Postat av: Anna svarar

Lina: Nej det är du som är världens bästa granne!!! En anledning till att jag inte vill ha en annan gård en den jag redan bor på =) KRAM



Tina: Tack va du är snäll! Du har gjort ett bra jobb med Randalin. Hon är riktigt på hugget och sticker ut i mängden. Bara tempona kommer så kommer detta att gå kalas. Traven och galoppen är enorm!! =) =) =)

2010-02-22 @ 06:44:20
Postat av: Tina

åh, härligt att höra, då kan jag kanske börja hoppas på en bedömning ;)

2010-02-23 @ 14:16:14
URL: http://tinaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0