Måndagen den 14/9-09

kl. 18.30

Helgen var fantastisk och jag är laddad med ny energi för ännu en arbets och häst vecka!

På lördagen så höll jag kurs i tenhult och på kvällen umgicks jag med Monika. Vi tog en pizza och kollade sedan på Beck - I stormens öga på bio i jkpg. Riktigt bra film. Är också en riktig Beck älskare.

Fick min födeledags present av Monika med. Ett förstorat och inramat foto av Kristall. Med fokus på hans vackra öga och pannlugg! Måste fundera på vart jag ska hänga upp det så det får en rättvis plats... hmm...

Somnade vid 01 den natten och var riktgit trött dagen efter så det blev inget vettigt gjort förän framåt 13 tiden..
Då red jag och pysslade. Sedan kom Daniel hem efter sin kompis helg och vi hade lite prat att ta igen samt en bra och läskig film som låg och väntade.

Idag har jag ridit först med mamma på Kristall och Snót och sedan med pappa på Ófeigur och Skuggadís. Lilla Oskadís sprang med naturligtvis.

Nu sitter jag och pluggar Gaedingakeppni regler. Spännande. Ska ju på domarutbildning nästa torsd-lörd.

Nej nu måste jag ut en sväng till sen kommer Daniel och imån följer arbete.
Ska jobba eftermiddag denna vecka.
haha på tre veckor har jag jobbat tre olika skift..
v1 = natt
v2 = fm
v3 = em... SUCK

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: monika

Men det är väl skönt att arbeta lite! Ja jag hade super trevligt i lördags så det får vi göra om! Själv gick jag ju på bio igår med fast med John..Sommaren med Göran. Så tack själv för födelsedagspresenten=P Lite sent utnyttjad bara=P Så nu laddar vi inför nästa helg med, ganska komiskt att vi kommer att ha umgåtts fyra helger i rad..! Kramar

2009-09-14 @ 21:44:50
Postat av: Anna svarar vännen

Ja det är gött å arbeta men jag känner mig mer död än levande med olika tider hela tiden. Men jag är glad för jobb trots allt!

Jag hade också jätte trevligt och längtar till fred, lörd å sönda å helgen efter det =) =)

2009-09-15 @ 19:57:12
Postat av: Lina

Nyfiken på om ni hade det kul? Ni hade i alla fall tur med vädret!

2009-09-19 @ 20:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0