Onsdagen den 11/11-09

kl. 23.30

Hemma efter ett par timmar på jobbet.

Varit struligt värre på jobbet denna veckan. Fått hjälpa till och laga diverse grejer på maskinerna. Kul för man lär sig nya saker. Men det betyder ju också att produktionen står stilla.. Men vad ska man göra..? Fungerar inte maskinerna så hjälper det ju inte hur mycker jag packar och hänger på för det kommer ju liksom inte in i linen..

Men skänt att jobbet är på det viset att jag kan släppa det när jag kommer hem, hade aldrig klarat att ha jobbet släpandes efter mig även hemma.

Idag sov jag mest hela dagen. Det är något som inte är som det ska i min kropp. Shi Sang och vitamin tabletter biter inte. Treo biter men det är så falskt. Så jag prövade med sömn. Djuren fick vila och jag fick lugn och ro. Nu ska jag sova igen och kl. ringer 9 imån. Sedan är det jobb igen kl 16-22.30 sedan är denna veckan slut.
Ska göra min helg välplanerad så jag inte behöver känna stress utan kan ta allt som kommer med ro.

Classic har piggnat till rejält och äter som en häst och får behålla maten! Nu är det största problemet att hans kropp är 11 år men hans sinne säger JIHOOO va jag är pigg och glad. Busa, springa och hoppa. Så nu har han naturligtvis sträckt sig i höger bakben.. suck. Men inte deppar han för det, det får jag stå för själv...
Men jag hoppas det ger sig iaf. Jag har sten koll på hans bus idéer nu.

Nej sömn knackar på min axel.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Var rädd om dej, Anna!

2009-11-12 @ 19:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0