Lördagen den 28/11-09


Ligger och tittar på Stockholm International Horse Show hoppningen nu så jag har tid att skriva lite! ;)

Den fantastiska frans mannen som är med i showen... gode gud. Jag grät. Tänk om alla häst människor strävade efter den tilliten och vänskapen tillsammans med sin häst.

Kredit till Linda Heed som var med i intevju..

Fråga: "- Vad är ditt bästa tips till alla ryttare där ute?"

Linda: " - Var vän med din häst." Sen ett stort leende och en puff av sin häst som stod jämte.

Det är sann hästanda det!

Å vet ni vad!?!?

Jag är godkänd gaedingakeppni domare =) =) =)

Fantastiskt roligt!

Hoppas det kommer tävlingar som jag får chans att döma i vår!

1:a advent imån... Men julen kommer inte innanför vår dörr i år. Någon present kanske men pynt...ne. Någon ljusstake...kanske.. Jul mat blir tillsammans med Daniel jobb och sedan lite firande hos farmor på julaftons kvällen. Får väl göra lite eget julfint i stallet i år!
Den dagen jag och Daniel har eget då.. jag älskar julen men... det finns inget hopp längre bara...

tack gode gud för mina fyrfotade vänner!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: monika

När ska du skriva ngt nytt då?=P

2009-12-29 @ 21:52:38
Postat av: Lina

Anna, jag saknar också dina inlägg. Är här varje dag coh kikar!

2009-12-30 @ 19:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0