Visning!

Jag har nog aldrig upplevt att ha så lite att göra som nu men som tar sån tid och tar så mycket av mig psykiskt....
Jag pratar om visningen av min Kristall.

Bara att rida honom, grov borsta han 1-2ggr/dag. putsa och dona med honom, kolla honom, prata med honom... Ja allt som man egentligen gör som en vardags grej men den har blivit så mycket jobbigare.. Hmm kan inte förklara riktigt.

är iaf tacksam över de människor jag har i min närhet. De ger mig utrymmme och jag får vara ifred med Kristall.
När jag går till honom nuförtiden så är det en slags längtan från både hans och min sida... En längtan att sadla sitta upp och träna. Vi är vänner på riktigt nu och jag har för alltid lärt mig en sak: Ha kul med din häst! Sätt upp mål (tävlingar visningar om man önskar...) men HA KUL!.
Jag har en underbar vän i Classic, Greifi, Snót och Kristall tack vare detta. Med alla dessa 4 djur har jag en alldeles speciel kemi. Vad? Vänskap!

Kristall och jag kommer att vara det lyckligaste och gladaste ekipaget på lördag hur det än går, för han och jag har hittat varandra!

Kram Anna

ps. jag exteriör visar kl. 09.00 och rid visar kl. 10.00 på lördag (9/5) för de som är nyfikna!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej Anna!



Kommer vara på plats och hålla tummar och tår!!!

2009-05-06 @ 07:19:11
URL: http://annmagnusson.blogg.se/
Postat av: Lina

Vi är nog många som står och håller tummarna då! Och försök att rida in avslappnat med ett stort & äkta leende och med glädje & stolthet över din underbara hingst så kommer Kristall dansa framför domarna! Kram!

2009-05-06 @ 07:33:22
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad kul att du kommer ner Ann!! Det var ju evigheter sedan man såg dig!! KUL!!



Jag känner mig inte det minsta nervös bara spänd av förväntan för jag tycker det ska bli så roligt.

Så mycket som vi tränat nu så ska det sitta i bakhuvudet. Kristall kan, det är ju bara jag som ska sköta mig!! haha

2009-05-06 @ 19:30:04
URL: http://annajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0