16/5-09 ESC

kl. 22.10

Ligger i sängen och slö tittar på eurovision...
Har mina två favoriter: Island och Frankrike. Sverige så klart men jag hoppas inte i år utan blir glad ifall...

Haft en konstig dag idag, strul på jobbet. Om folk ändå bara kunde ha lite koll någon gång.. Men jag gör väl missar också ibland men jag har ju lön därefter också =P

Hästarna är bättre än någonsin, har kommit in i en extremt bra bana och hästarna är så lätt motiverade.

(gjorde en paus i skrivandet, tyskland var nu.... good god var fan har det tagit åt världen?)

Pappa har gjort en jätte fin hage till flocken (Ófeigur, Otur, Kristall - inte min kristall, en lånad bebis hingst), Rodi, träningshäst på vila.) De är så lyckliga när man öppnar grinden ett par timmar. Måste ta det lugnt så de inte äter ihjäl sig. Feta? Jo extremt men dem är de ju ingen fara med de är ju inte i träning.
Ska sko Ófeigur näst nästa vecka och starta träning. Greifi ska lånas ut till en tjej som brukar vara hos mig och hjälpa till med ridningen.

Ja just det ja.. I flocken går det en häst till... Fákur frá Hólabaki som pappa köpt. Jag red in honom på Island och ville ha med honom hem direkt. Men pappa övertalade mig att det räcker med Snót och Kristall nu... Men sen fick jag ett erbjudande att köpa Fákur  skamligt billigt, så vi slog till!
Han är halv vild och speciell men när man rider honom... Oh vilken kraft. Han kan, om träningen går som den gick på Island bli en riktig kanon töltare. Man svävar!

Denna veckan har jag jobbat 6 dagar, mycket för att vara Anna + träning av alla hästar.
Daniel och jag har inte setts på väldigt länge nu.. eller setts har vi ju gjort i form av: Hej! Godnatt! Godmorgon! Hej då!
Så nästa helg så ska vi ha en hel helg, bara han och jag. Eller lite djur blir det inblandat men mer på en sällskaps nivå!!
Längtar!

Nu ska jag njuta av Norge!!!! Man är ju norska!! hehe

Kramar

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej Anna!



Inte visste jag att du hade norskt blod i dig, det har jag också, ganska lite...men dock norskt blod. Min mormor är norska! Precis idag är de ju Norges Nationaldag!! Det kan man ju inte missa...

2009-05-17 @ 10:12:26
URL: http://annmagnusson.blogg.se/
Postat av: monika

Har du kollat på bilderna än? Kram

2009-05-18 @ 14:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0