Onsdagen den 18/3-09

kl. 10.45

Nyss stigit upp men inte nyss vaknat... Ligger på rygg mest med mitt knä i hög läge för att kroppen lättare ska kunna ta upp all den vätska de pumpade in i mitt knä under operationen.
Hihi det var lite roligt igår natt när jag vred och la mig på sidan... haha då skvalpade det i knäet för vätskan följde ju med min rörelse!!

Nu ska jag ringa lite samtal kring Kristall och hans förberedeleser för visiningen.

Senare idag kommer min duktiga elev från värnamo och hjälper mig att rida ett par hästar. Hon sms'ade och skrev att hon gärna ville hjälpa sin pittbull! Haha det är nog bara hon och jag som förstår det. Men det har med min personlighet att göra. Snäll och trogen som en hund men liknar pittbullen då jag aldrig ger mig och gör mitt bästa för att envisa mig fram till att få som jag vill när jag undervisar.
Ska bli spänande att se henne rida andra typer av hästar också!

Vad skulle man göra utan goda vänner och snälla själar???

Nej nu väntar telefonen och sedan ska jag hoppa ut med vovvarna i det fina vårvädret, STRÅLANDE SOL!!!!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: victoria ahlgren

Pjakkur har ledigt nu i 2 veckor så ring eller maila om du vill ha hjälp med ridningen!!!! Massa kramar Victoria

2009-03-18 @ 18:39:35
Postat av: Ann

Japp, Ronja får bli smålänning ett tag. Vet bara inte när än riktigt! Hon är en underbar familjehäst med ganska mycket bus i. Väldigt säker trav och härlig galopp. Tölten kommer mer och mer...

2009-03-18 @ 21:14:53
URL: http://annmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0