Torsdagen den 8/1-09

kl. 19.30

Nytt år och nya utmaningar!

Min 3 första och mest VIKTIGA utmaningar:

1. Starta mitt företag
2. Hålla min blogg vid liv MINST varannan dag
3. Få igång min hemsida och bjuda in åskådare!

På den första utmaningen går det framåt och jag har bara ett par små saker att fixa. Ska på rådgivning och info i nästa vecka.

Bloggen... nja det får tiden utvisa!! ha ha ha

Hemsida... Texter klara och upplägget. Bilder ska placeras ut samt stamtavlor (TRÅKIGT) på djuren ska skrivas in.

Men det är nära nu!!

Ligger personligen i hårdträning inför Junior SM i styrkelyft som går den 27-29 mars. Har ett mål i sikte....

Kristall och Snót tas in för träning den 17/1. De skos den 15/1. Ska bli skönt att komma tillbaka i sadeln på mina egna hästar. Har lovat mamma premiär turen på Snót här i Sverige! Kommer bli minst lika spännande att stå på backen... ha ha skööönt då är det inte mig hon slänger av... Neee jag tror absolut inte hon gör något, det är i så fall om mamma skulle spänna sig. Snót är ju en sessa och hon har sina idéer. Känslig är hon ska gudarna veta!

Kristall kommer säkert rusa.... FORT!!!

Red Greifi för någon dag sedan, bara för att jag var så ridsugen (nu när alla vilar) skulle trava lite på flyrakan. BOOOMMMM sa det bara så sprängdes han i luften! Det var jag inte beredd på, hade känt att han gått och laddat lite, men inte så mycke! Så jag hamnade på halsen men lyckades återfå kontrollen och vi sköt iväg i galopp istället. Åh vilken känsla att sitta på honom när han sprudlar av energi och glädje.... Undra hur han kommer vara då när han får skor igen... Hmmm vill jag inte tänka på nu!

Nej nu är det kvällsfodring som gäller, sedan dusch fika och lite tv. Imån är det träning på JSK och på lördag åker jag och Daniel till Rosenlund för att ta någon timma på relax avdelningen, ska bli så skönt. Sedan ger vi varandra rygg och axel massage när vi kommer hem mjuka i kroppen efter all värme! (fast först stannar vi nog vid MAX och frossar i lite slibbig mat =)

Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0