Tisdagen den 13/1-09 Börjat jobba igen!

kl. 17.30

Har återigen kommit tillbaka till cromtjänst för att arbeta natt skiftet! Skönt tycker jag!
Men att ställa om sig igen är jobbigt och tar ett par dagar, men jag kämpar på. Har ändrat mina tider så att jag bara sover till MAX 13 på dagarna och sedan vilar vid 18-18.30 ca. Så jag får lite ljusa timmar. Det behöver kroppen och huvudet!

Den 22 januari blir jag officiellt häst//-(tränar) företag om allt går som det ska, dvs, att de som ska hjälpa mig igång inte avbokar pga förhinder eller liknande.
Ska bli så roligt. Längtar. Det har varit en lång process med mycket hinder. Hindrena består främst av att skattverket och olika bokföringsfirmor inte använder sig av det svenska språket. Haha nä där ljög jag. Men ordlistan har jag fått slita på i alla fall!

På måndag ska vi ultra ljuda Skuggadís och Snót för att se så de är dräktiga. Har inte tagit det så allvarligt i år. Är de dräktiga så är de. Men jag måste ju veta så jag vet om de ska in för träning eller om de ska fortsätta med sin vila. Klart jag rider väl lite på dem ett tag ändå. Men jag vill inte träna dem.

Min hemsida rullar sakta framåt. Gör lite små pyssel på den varje dag. Planerar bilder och skriver om texter om och om igen. Den ska ju vara intressant för en som bara vill titta förbi samtidigt som det ska finnas att läsa om för den som vill utforska mig noggrannare!! Men det ger väl sig med tiden med. Kommer iaf ha en liten flik med "kritik" som jag tacksamt kommer att ta emot från mina besökare!

Nu ska jag läsa lite i boken "Marley och Jag" Skriven av John Grogan som också ingår i denna bok taget rätt ur hans vardag tillsammans med Marley och hans fru. Oj OJ OJ vad denna labrador hane (marley) hittar på knasiga grejor. Men de älskar honom så! Jag skrattar massor när jag läser denna bok och den är ett hett tips till alla hundälskare att läsa! Det man inte visste innan om sina bus hundar får man reda på i denna bok!

Ha det gott!
 Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0