...upptäckt!

...märkte när jag publicerat mitt fredags inlägg och läste igenom det en gång till...

...att jag började lite dyster och tyckte synd om mig själv. Det får ju er som läser att förstå att jag inte är på topp idag.

...men sedan avsllutar jag med glada toner längst ned...

....det betyder nog att blogg.se (eller aa... publishme.se) har en bra inverkan på mig. Får jag skriva likte så kommer jag på att allt är egentligen så mycket enklare!

Så nu.... är jag PÅ GOTT HUMÖR trotts ilande magverk!! =)

Kommentarer
Postat av: monika strand

Vill bara skicka en kram såhär genom datorn..Inte ska min vän vara deppig!

Kramar=)

2008-09-13 @ 02:20:48
Postat av: Lina, Saga & Tinna

TACK ANNA!



Vilken underbar ridtur vi hade, två ryttare och fem islandshästar på äkta isländsk manér. Härligt friskt hästväder! Det måste vi göra fler gånger!

2008-09-13 @ 18:57:31
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Lina & Sól

TACK ANNA!



Tusen tack för din träning av Sól!Nu blir det 10 veckors vila så att den lilla damen får återhämta sig och smälta allt du lärt henne. Sen får du fortsätta igen! Tror att det var kanon att bryta nu, när allt gick som bäst!

2008-09-13 @ 19:00:35
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Lina & Tinna

LYCKA TILL ANNA!



Nu har du fått en tuff uppgift! Ja, inte med att träna Sóls mamma Tinna, henne har du ridit så mycket innan så det vet jag att du kommer klara galant!



Men... att därefter börja ge mig ridlektioner...där har du en utmaning! Lyckas du får mig att börja rida med aktiv skänkel så är du duktig! Det är inte lätt att lära gamla hundar sitta...!



Ses imorgon!

2008-09-13 @ 19:03:46
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0