Tisdagen den 23/9 Härlig dag!

kl. 20.30

Bara ett par minuter kvar tills jag måste göra mig i ordning för jobbet...
Har redan gjort mina mackor och fika men man måste ju iaf kamma håret och borsta av gaddarna innan man går =)

Hade den mest underbara helg jag haft på länge..

Började med lektion för Hinni med Kristall i fredags.
Sedan träning av hästar på lördag fm samt besök av ägare.
Sedan mys i höst solen med lurviga hästar (mest ófeigur den kelgrisen) Samt massor av kramar och bus tillsammans med Daniel och vovvarma.
Efter det gjorde jag mig i ordning för en middag med Daniel. Vi styrde till China Palace och Mongolisk buffé i Jönköping. MMMMMMM Va gott. Vi satt i 1,5 timma och bara åt och åt. Växlade ett par ord mellan tuggorna och hade det så trevligt. Underbart att göra sådana grejor ibland. Och buffé är helt klart bäst för då kan man äta långsamt och ta flera gånger och pröva ALLT!!!! Sedan två stora friterade bananer, himelsk sås och gammeldags vaniljglass.... Kan det bli bättre? Inte för mig!

Söndagen ägnade v i i sängen till säkert 11 innan jag masade mig iväg och köpte färska baguetter och ost till frukost. Sedan  en film, hälsade på hos hans mamma och sedan var dagen slut...

Måndagen begav jag mig till stan och handlade lite höstkläder. Faktiskt enkelt denna gången då modet börjat gå lite mer åt mitt håll och smak.
Sedan åkte jag hem och tränade utvilade hästar med massor av energi.

En bra avslutning på en vecka och en kanon bra start!!!

Idag red jag ett par hästar och hade sedan lektion med Lina och Tinna!
Hihi matte Lina kommer ha ont i ben och jumskar imån!!

Nej nu kallar plikten.

ha det gott!

ps. Classic är frisk!!!! JIHOOOO och det UTAN veterinär!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina & Tinna

Ljumskar var ordet! Visste jag inte att jag hade dem innan vet jag det nu! Kommer sova gott i natt!



Tusen tack för lektionen, du kommer bli/är en suverän instruktör! Skall bli spännande att fortsätta träna för dig!



Kram!

2008-09-23 @ 21:08:16
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för de varma orden!



Jag tycker att det blir roligare och roligare för var gång jag instruerar.



Hihi skulle vilja se dig stiga ur sängen, onsdag morgon!!! hihi



Kram

2008-09-24 @ 02:06:46
URL: http://annajonasson.blogg.se/
Postat av: Elín Ósk

Hæ Anna...vonandi hefur þú það gott :) Mér sýnist það allavega á blogginu, ég skil pínu lítið ;)

Vildi bara segja hæ...

2008-09-28 @ 23:11:56
Postat av: Elin Persson

Är det inte dags att skriva snart?

2008-09-30 @ 13:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0