Lördagen den 13/9-08

kl. 23.00

En oförglömlig ridtur med Lina i eftermiddag!

Jag red min greven och hade min Ófeigur på vänster sida och bunden i honom (handhästgjord) hade jag träningshästen Katli. Lina red sin Tinna och Saga sprang jämte.

Det gick undan i skogen och vi hade en trevlig pratstund tillsammans med våra pigga lurviga islandshästar.

Casper fick springa med och hade äran att få bära packväskan med äppelbitar, morötter och en kaka var till mig och Lina. Myggen var många och ettriga så vi slängde i oss "fikat" och red raskt vidare.
Men det får vi göra igen. Kanske har då Lina sina tre generationer med sig då!?

Sedan hade jag lördags mys med daniel. Vi gjorde varma mackor och åt sedan en massa godis och chips. Vi brukar knappt aldrig "äta" godis, mest bara ta en bit. Men idag var vi förvånade över oss själva!

Ha en trevlig kväll, jag ska sova nu och hoppas på en lika härlig höstdag i morgon!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

Inte alls omöjligt att jag snart rider med tre generationr Saga! Har ju faktiskt ridit ensam med alla mina tre hästar några gånger redan!

2008-09-13 @ 23:25:34
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Victoria

LÅter helt underbart skulle vara kul att va med på en av era ritter nån gång! Bara mitt Pjakkur skrälle kunde gå på transporten....

2008-09-14 @ 12:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0