Måndagen den 13/10-08

Åter en lång helg med mycket arbete.

Sovit väldigt dåligt och lite, idag morgon då jag hade kunnat sova hur länge som helst kändes det som. Men jag var tvungen att fixa lite i stan och sedan rida, så inget sovande.

Ser fram emot nästa helg. Då är jag ledig och ska rida mina egna hästar en massa, kolla på film, äta gott och mysa med Daniel. Vi träffades bara ett fåtal timmar denna helgen. Vi dör ju inte men vi skulle helst vara tillsammans en aning mer =)    ....och bara vara hemma! Sådana dagar behövs, men de är väldigt få just nu! Men jag klagar inte. Jag får ju göra det jag älskar: Rida!!!!!

Nu har jag kommit på en ny plan som verkar helt fantastisk! Bara den går i lås så. Därav längtar jag extra till helgen så jag kan prata med Daniel om den ordentligt!

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Anna! Vet att du har massor att göra, men det är väldigt länge sen det var den 13:e....

2008-10-26 @ 12:52:27
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0