Fredagen den 10/10-08 Rolig dag!

...sen fredag kväll... klockan har hunnit bli 01.30.

Idag har varit en låååång dag för mig men jag har hunnit med mycket.

Sov till 12 idag, fodrade, mockade och sedan åkte jag med tpappa till farmor och farfar. Trevligt! Farmor och jag pratade kläder. Så långt har modet gått tillbaka så vi är inne på hennes "ungdoms-tid" om man nu kallar det så!
Har alltid tyckt att min farmor har en cool klädstil. Inte alls som alla andra. Hon bär det hon tycker om och hon gör det med ett leende(!)

Sedan hamnade jag på JSK för ett OTROLIGT bra pass. Så nu är ny tändningen här och jag hoppas den håller i sig. Men det är ju som sagt tiden, och i det här fallet också, orken. 3 timmar till på dygnet hade inte gjort något om man säger så!
Passet gick iaf över färväntan och glad var jag!!

Efer det en snabb dusch. På med kläder, gasa hem och hämta Classic och sedan till Vaggeryd för att möta upp Stina och sedan till Bratteborgs ridhus (E. Larsson) för att titta på Mias syster när hon hopptränar för Lasse Berglund.
Träffade Hanna med. Kul. Har inte sett henne på lääänge. Kunde ha pratat med henne en evighet kändes det som!
Och träningen var jätte bra.
Om jag ska bli tränare gäller det ju för mig att lära mig att se små fel som ingen annan ser. Så det är ypperligt att titta på andra träningar och i huvudet låtsas att det är jag som är tränare för att sedan se om jag tänkte rätt eller inte när jag instruerade i huvdet.
Nu var ju detta en hoppträning. Men de ska minsann rida lika mycket med inner och ytter hjälper som vi.
Riktigt roligt var det!
Men GUUUUUD vilka bjässar till hästar.
Jag är inte rädd men  när man är van vid hästar som är 140 (ngn cm +/-) så är dessa hästar på 160-180 så JÄVLA stora!!!!
Skulle vilja få en ridlektion på stor häst en gång för att bara (igen) få känna känslan hur det känns. Känna ändringen.

Jag har en dröm. Som pappa har en dröm.
Jag om en p.r.e. häst eller ngn annan spansk ras. Pappa om en amerikanare.

Sedan blev det pizza och tv. Men det slutade som det brukar med oss tre, så ofta som vi umgås! hehe så blev det iaf pizza och TJÖT!!!!!

Nu ska jag knyta mig.
Helsingborg imån med lektioner. Sedan Tenhult på Söndag, lektioner där också!! Kul!

Ha det gott!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Monika

Att du orkar! Men kul för dig=) Hoppas du inte glömmer nästa lördag bara, nu när jag skickade det därans smset me...!=P



Kramar till dig min vän!

2008-10-11 @ 12:53:19
Postat av: Anna svarar Monika

Vi kommer på lördag. Är HELT ledig från kurser den helgen så då kan vi komma en sväng!!



Kramar

2008-10-11 @ 22:05:34
Postat av: monika

Bra=)

2008-10-12 @ 17:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0