Lördagen den 29/11-08

Nej är man djurmänniska så kan man inte tillbringa en hel dag i sängen eller soffan.,.. De är beroende av att man går ut och matar dem. Jag har ju valt dem, de har inte valt mig.

...men jag älskar dem så och skulle inte byta dem mot något.

Steg idag upp klockan 7.30, fodrade, åt frukost och sedan gjorde jag lite allmänt bonna göra ute. Efter det tränade jag alla hästar på gården utom Viking och Snót. Så det blev 9 hästar idag, 10 med lille plutten! Var klar klockan 14 och då installerade jag och Daniel min nyinköpta laser skrivare. ÅH VAD SKÖNT MED SKRIVARE!
Har känt mig helt handikappad för det är ganska mycket man behöver skriva ut då och då.

Sedan lagade vi taco och mumsade oss jätte mätta. Klockan 15.30 var det Horse Show på TV och det var en speciell kändis som deltog!!! Lille Rossman och Jeff! Rossman är Linas förra häst, hon hade svårt att lämna ifrån sig honom och väntade, letade, väntade och letade och tillslut fann hon Jeff och hans familj. Kunde det ha blivit bättre? Nä ä jag tror verkligen inte det. Jag såg att det lös i ögonen på honon när han showade och tävlade på tv idag!!! Lyckliga häst och lyckliga duktiga Jeff!

Nu ska jag och Daniel kolla på en film.

Imån har jag ledigt och ska bara ut med Lina på en ridtur för jag tycker det är roligt, men först hägrar SOVMORGON!!!

Godnatt kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0