Utmaning!


Har blivit utmanad av Lina:


Tre namn jag går under
Jag har egentligen inga dirket smeknamn...
I skolan kallades jag ofta för Jonasson
Pappa kallar mig ibland Snurre
Och nu på Island böjer de mitt namn till Önnu

Tre saker som skrämmer mig:
Dagens oansvar för djur, dess behov och rättigheter
Barn och Ungdomar som far illa i/av samhället
Djurtransporter

Tre saker som jag har på mig:
Min förlovningsring som jag har tillsammans med min älskade Daniel, Älskar honom av hela mitt Hjärta och vi förlovade oss den 21/2 2007!
Mitt silver armband som jag fick av Daniel på min 18-årsdag. Det står på framsida: Daniel och baksidan pryder det: Du och Jag för Alltid
Toffs
Jag bär i stort sett alltid toffs för att snöra upp mitt långa och ibland (hrm oftast) okontrollerade hår!

Tre sanningar om mig:
Jag är otroligt målmedveten.
Älskar att tävla och är en god förlorare.
Älskar att dansa!

Tre saker jag verkligen vill ha:
Ett hus tillsammans med Daniel
Fortsatt god hälsa resten av mitt liv
Mer timmar på ett dygn!

Kommentarer
Postat av: Josefine

en kompis har fixat den till mig :)

2008-05-18 @ 10:14:43
URL: http://josseramsvik.blogg.se
Postat av: Jenny

Hej Anna!
Tack för en jätte intressant och spännande blogg (och för inlägget i min gästbok)!
Nu kommer jag i alla fall äntligen in, min vännina har visst fortfarande lite krångel, men förmodligen handlar det nog om någon inställning på hennes dator. Vi uppskattar i alla fall din blogg mycket och hoppas på att kunna läsa den även i fortsättningen. Ha det så bra där borta på Island och lycka till med ditt nyinköpta sto!
Mvh Jenny, Växjö

2008-05-18 @ 14:44:29
URL: http://www.freewebs.com/skattegard
Postat av: Lina

Hej Anna!

Hittade en kanonbra hemsida om Island. Kika, den är verkligen värd ett besök!

http://www.islandssidan.se/island/index.htm

Lotta & jag hade en härlig ritt till kyrkan i Norra Sandsjö. En upplevelse! Tinna & Lotta var jättefina ihop.

2008-05-18 @ 19:10:05
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Anna svarar Jenny

Hej Jenny!

Tack för en jätte fin kommentar! Är så roligt att skriva och veta att människor uppskattar och vill läsa från min sida!

Din hemsida var också jätte fin. Jag försöker bygga upp en men tiden rinner ifrån mig så det kommer ta tid innan den är officiell!

Mvh Anna

2008-05-18 @ 22:03:31
Postat av: Anna svarar Lina

Hej Lina!

Det var ju en kanon bra sida ju!! Tack.

Åh vad glad jag blir att ni hade det trevligt och att mamma och Tinna passade ihop =)

Kram Anna

2008-05-18 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0