Mandagen den 3/3-08 Vinterdag

kl. 19.30

EN HELT UNDERBAR DAG!!!!

Vaknade pigg och fræsch pa morgonen trots att jag "bara" sovit 8h!
Klædde mig som vanligt... Gick utanför dörren.. Fodrade... Startade fyrhjulingen för att fodra gammla stallet.. Öppnade stora porten... TCHOOOFFF De minus 15 graderna som jag inte visste var utanför stallets væggar slog mig hart i ansiktet. BRRRR!!!

Men det skulle till att bli en helt fantastisk dag! Vi hade vindstilla och SOLSKEN, HELA dagen! Snö som lag som vitt glitter över hela landskapet och knastrade gatt nær vi red pa vægarna och fælten.

Nær jag trodde jag var færdig för dagen sa bad Óli mig rida Dynur!! LYCKA! Va sa længe sen jag red honom nu att jag hade glömt bort hur fantastisk den hæsten ær..
Perfekt avslutning pa en redan fullændad dag.

...kan ju till lægga att hæstarna var lagom busiga idag... Mandag som det ær ocksa. De bockade inte av elakhet eller osækerhet. Det var rent bus och brall i byxan! Men det ær væl klart de ær væl ocksa lyckliga över vædret.

Fick paket av mamma och pappa idag.. med lite klæder, skor och sa mina tævlingsgrejor!!
MUMS med GODIS!!! (far ju godis hær ocksa.. men de ær lakrits och choklad fantaster, d.v.s att de æter godis som innehaller lakrits och choklad pa en och samma gang! Det ær væl ingen hitt direkt.) Sa de kændes riktigt skönt att fa "svenskt" godis.

Nu ska jag æta middag och sedan sjunka ner framför American Idol!

Ha de Gott!
Kramar Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0