Lördagen den 15/3-08 Klarbla himmel hela dagen!

kl. 20.45

Dagen började lætt och smidig och jag hade bra flyt med fodring och diverse pyssel runt djuren.

Klockan halv ett sa gav jag mig ut pa en ridtur med Dynur. Óli sa att det var okk att rida pa isen!!

Och vilken ridtur vi hade!!! Jisses! Dynur var kanon och jag riktigt kænde hur han anstrængde alla sina muskler för att springa sa fort han bara kunde och lyfta bættre æn nagonsin. I was in heaven!!!
I galoppen sprattlade han av mig stigbygeln för han tar i sa!! Den hæsten gör mig sa lycklig och jag ær inte i denna værld nær jag sitter pa hans rygg!!

Som grædde pa moset var det ca 6 plusgrader, stralande varm sol och en klarbla himmel. Frisk luft och vidderna som bredde ut sig framför mig och Dynur. Jag bara sæger det man försvinner in i en annan værld. Intagen av intryck ær ENORM och jag næstan græt en tar av lycka....!

Iman ær det Snóts tur pa isen och jag har en stark kænsla av att jag kommer ha en minst sagt lika hærlig upplevelse!

Væl inne efter ridturen pa Dynur sa var det dukat med 6 olika sorters tartor, tva olika sorters pajer, tva olika sorters grönsaks blandad röra att ha pa kex och ett X antal kakor!! MUMS
Jag at för mycket!

Sen maste jag bara be er att lyssna p denna laten: http://nl.youtube.com/watch?v=vIMOdVXAPJ0

Det ær den vackraste laten som nagonsins gjort (orginal ær leonard choen) men jag tycker denna tjejen gör den med en san innerlighet att jag tror inte det ær möjligt!

Nu ska jag dra mig i sængs och vila!

Haller tummarna för Daniel som imorgon tævlar SM i styrkelyft!

Goða Nótt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller tummarna för Daniel! Kan tänka mig att dina tankar är hos honom hela dagen imorgon. Men kommer han inte snart över och hälsar på dig nu? Har för mig att det är runt påsk någon gång...

2008-03-15 @ 23:08:44
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Anna svarar Lina

Japp Daniel kommer den 20/3 sa det ær riktigt snart och jag længtar i massor!!!

2008-03-16 @ 12:09:13
Postat av: Catharina och Esbjörn

kul att läsa din blogg Anna. Det var fullt drag idag då Daniel vann SM på otroliga 817,5 kilo 310-192,5-315

PS! Vi snor några bilder från dej och lägger ut på JSK hemsidan!
PS vi saknar dej mycket.. Kramar från oss

2008-03-16 @ 21:04:18
Postat av: Anna svarar Catharina och Esbjörn

Hej Catharina och Esbjörn!
Roligt att ni læser min blogg!!
Jag ær nu en otroligt stolt flickvæn till en OTROLIGT duktig Första ars Senior SM vinnare!!!
Pratade med honom i telefonen innan och en glædje tar rann nerför min kind över att höra hans glædje.. Om jag ænda varit dær!?
Jag saknar er ocksa! Det ær riktigt tungt att inte træna styrkelyft som jag tycker sa mycket om, men jag har kommit till en punkt i livet da jag maste vælja.. Men jag hoppas pa att en dag kunna göra en comeback!
Ja ni far gærna ta lite bilder fran mig!! Bara roligt om JSK:arna och resten av styrkelyftar værlden far veta vad jag har tagit vægen!
Ha det gott!!!
Kramar Anna

2008-03-17 @ 13:27:07
Postat av: Lina

Läste jag rätt? ? ?
Vann Daniel! GRATTIS!
Grattis till honom som är så duktig!
Och grattis till dig som har en så underbar och dessutom stark karl till fästman! Ni är så väl värda varandra! Hoppas ni får det underbart när han kommer och hälsar på!
Kram!

2008-03-17 @ 19:46:39
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Ann

Hej Anna!

JÄTTEGRATTIS till Daniel och till dig som har honom som fästman...kan bara hålla med dom ovan mig!!

2008-03-18 @ 17:11:52
URL: http://annmagnusson.blogg.se
Postat av: LIna

Hej Anna!
Mycket att göra? Hoppas snart få läsa om nya äventyr!

2008-03-19 @ 07:47:27
URL: http://linahallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0