Lördagen den 19/7-08

kl. 21.45

Usch nu har slarviga Anna varit framme igen...
Eller hela sanningen är att tiden har bara inte räckt till så pass mycket att orken hos mig har inte velat sätta sig framför datorn mer än att kolla av mailen och fixa med djurens grejor.

Men jag ska verkligen verkligen försöka ta mig mer tid.. Behöver ju inte skriva så mycket varje gång, hur lätt nu det kan vara att låta bli när jag har så mycket att berätta jämt!!!

Ja.. Vad har hänt sedan senaste gången jag skrev?

Jag har fått två träningshästar =) Den ena ska vara hos mig och den andra finns hos Lina och därmed 5 minuters bilresa, så då är det allra bäst att bara låt hästen stå kvar hemma i sin hem miljö! Spännande att börja med dem båda och se vad de kan ge mig. Han som ska till mig har inte kommit än så jag måste be ägaren om lov att nämna namn och grejor gällande det innan jag skriver om dem. Lina har ju redan avslöjat i sin egen blogg ;)

Tog en del kort på Otur och Skuggadís! De är så fina tillsammans och Skuggan är en kanon bra mamma!



Mamma och Barn!




Jag och min älskade Greifi. För första gången på 6 månader tar vi en ridtur!





Jag och Casper tränar på hundklubben. Tass!




...och jag kan sitta fot med ögonkontakt!



...jag kan även springa fot med ögonkontakt.



Matte säger att jag inte får lukta och vara okoncentrerad när vi tränar, då blir hon sur.. Men kan ni svara på varför hon får prata i mobiltelefon under träningspasset????




Classic och jag har alltid dunderkul när vi tränar och han är hunden i mitt liv!!!! Han gör allt för mig och älskar att vara mig till lags. Jag har över lag ganska lätt att få djur att få förtroende för mig för jag älskar att umgås med dem. Men Classic har och kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Vi är inte två olika figurer som springer runt på banan, vi är ett!



Alltid hundra koll på Anna!



Bästa Vänner för Alltid!



Älskar dig min älskade Tattit!



Brosorna Sam och Classic med matte Anna får avsluta kvällens skrivning!



Kommentarer
Postat av: Elin Persson

Äntligen skriver du! Jag har kollat varje dag i veckan. Fina bilder på hästar, dig och hundar.

Vi ses i kväll!

2008-07-20 @ 10:14:24
Postat av: Lina

Hej Anna! Jättekul med nytt inlägg! Tror att vi är många som saknat ditt bloggande! Och vilka fina bilder på dej och dina djur!

Skall försöka ha kameran i beredskap när du kommer imorgon bitti! Ser med spänning fram emot din träning av min Sól. Lyxus att ha fått en tränare i grannbyn! Lyckliga jag!

2008-07-20 @ 16:58:22
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Monika

Fina bilder=)

2008-07-20 @ 19:12:48
URL: http://monikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0