MER BILDER Lördagen den 26/1-08

image27

Jag pa Dinur och Óli pa Snoð. En hærlig vinter dag med knastrande snö och solsken!



image29



Detta ær jag utanför ett av de manga stallarna i Reykjavik. Ett stall med plats för 8 hæstar kostar 800,000 sv.kr att hyra. Sen hur længe du væljer att stanna i stallet ær upp till dig. Det kostar alltid ett och samma pris vare sig det ær för 1 vecka eller 10 ar.


image30

Framsidan av Sveinsstaðir!


image31

Efter mycket om och men sa lyckades jag fa till en bild pa den ena valpen i vaket tillstand! Detta ær han hunden. Han har manga namn men jag kallar honom Bubbi!
De bada valparna ær för övrigt till salu för en mycket liten summa.. Om det ær nagon som vill ha en vallande, arbetsvillig kompis. Vad det ær för ras later jag vara osagt!

Japp nu far ni sta till tals med bilder tills jag tagit fler. Försökte fa ett kort pa insidan av farhuset men det ær lite för mörkt...

Ha de gott alla sa hörs vi imorgon igen.

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

Underbara bilder!

2008-01-27 @ 18:43:24
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Monika

Håller med! du glömmer väl inte maila va?! ingen brådska men tänkte ändå påminna dig=)

2008-01-27 @ 20:20:11
URL: http://monikastrand.blogg.se
Postat av: Marie-Louise Börjesson

Härliga bilder. Du verkar ha det bra. Du rulla Dig i snön det är skönt. Själv vinterbadar jag nu i Vättern 3 grader varmt både före och efter bastu. Samt paddlar i Jkp hamn under broarna på vintern. Jätte häftigt. Ha det gått. Jag följer Din blogg.
Kram Marie-Louise

2008-02-03 @ 20:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0