Mandagen den 28/1-08 (skrev lite fel i förra mandagen...)

... det ær angaende den dær tævlingen.. Óli sa nu att det ær pa fredag næsta vecka.. jag hade missuppfattat!!
Men han sa ocksa.. da vet du vad som væntar och du kan ladda ordentligt..
Uahhhh du menar vara nervös tva veckor FÖRE tævlings start!
Men Inga-Soley sa lugnande att du har inget att vara nervös för, bara rid och ha kul med Snoð som du gör hær hemma, da gar hon jætte bra!

Och Tack Lina och Ann för ert stöd!!! Ska i detalj beskriva hur tævlingen var och förmodligen med bilder ocksa om min digital kamera ær lydig denna dag!

Nu ska jag krypa till kojs för att vila till en ny spænnande dag pa Sveinsstaðir imorgon!

Kram Igen

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hej anna monika här..såg en gammal kommentar som du svarat till mig som jag hade missat...Juli ska jag nog hinna innan=) ska se om jag kan få me ellan också!!När är landsmót då? Kram

2008-01-29 @ 15:28:24
URL: http://ellieochtuff.blogg.se
Postat av: Per Esbjörnsson

Hej Anna,
Vad kul att du kommit till Island och jobbar! Låter som det är MYCKET jobb ? men säkert lärorikt att rida så mycket olika hästar.

Ha det gott!

// Per

2008-01-29 @ 21:58:41
Postat av: Lina

Hej Anna!
Du måste be Olí hålla i kameran så att vi får se några härliga bilder. Och sen får du komma hem till Bjarg och hjälpa oss att fixa en lika härlig tävling här!

2008-01-29 @ 22:57:43
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Anna Jonasson

Per: Det ær mycket jobb men det ær som sagt ocksa otroligt lærorikt. Men har man ett brinnande intresse sa ær nog detta bland de bæsta sætten att första vad hæst-hallning/træning innebær och framför allt ett bra sætt att bli lærd olika knep med træning av hæstar! Jag lær mig flera saker varje dag.
Monika: Elli har inget val. Ta henne bara i örat och ak! Landsmot ær första veckan i juli.. det slutar den första söndagen i juli. kan inte datumet i huvudet.
Lina: Ja lite inspiration ska jag iaf fa! Ska be honom halla i kameran, absolut.

TACK FÖR ATT NI LÆSER MIN BLOGG OCH SKRIVER SADANA FINA KOMMENTARER. DET GÖR MIG MYCKET GLAD!

2008-01-29 @ 23:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0