Onsdagen den 20/2-08

Hej!

Anledningen att jag inte bloggat pa sa længe ær för att vi har haft internet strul... Men nu ær jag tillbaka och jag lovar att skriva sa snart jag kan.

Det ær för nærvarande bara jag som jobbar... Alla andra ær sjuka och ligger inne och spyr... sa jag haller mig gærna undan, men det medför ocksa mycket att göra sa jag ær aningens stressad.
Men iman kommer det in nytt inlægg och nya bilder!!!

Kramar Anna

ps. Lina: Pratade med mamma igar och hon sa att du ringt och varit orloig för mig. Det var fint gjort och det værmde gott i mitt hjærta! Kramar

Kommentarer
Postat av: Mia i Dala

Hej,
är inne på din blogg o kollar titt som tätt så jag blev också orolig...
Hoppas allt är bra med dig!
Filippa (yngsta dottern)känner igen dig och brukar titta på dina bilder av Island och alla fina hästar! Hon hälsar!
Mia

2008-02-20 @ 15:49:00
Postat av: Ann

Hej Anna!

Måste erkänna att jag har varit lite orolig över att det hänt något, jag med. Men någonstans inom mig kände jag på mig att det kunde vara väder eller någont liknande...Fy för spysjukan..än har vi klarat oss. Hoppas du gör det med!!

2008-02-20 @ 19:02:57
URL: http://annmagnusson.blogg.se
Postat av: Lina

Skönt att höra att du mår bra och kan ta hand om hästarna medans din stackars familj mår dåligt. Hoppas verkligen att du själv slipper undan.

Vi är nog många som varit lite oroliga för dig...inte bara jag!

2008-02-20 @ 22:06:56
URL: http://linahallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0