Bilder Fredagen den 1/2-08

Hær följer ett gæng bilder pa min mest upplevelserikaste dag jag haft pa mycket længe.
(bilderna blev lite mörka, tror det ær pga att vi inte hade direkt solsken nær de togs...)

Första bilden ær pa mig och Snoð. Hon ær ett 6 arigt fux sto, med aningens ljusare fux færg pa manen. Nær Snoð kommer töltande sa syns hon för hon har en utstralning utöver det vanliga. Pa isen idag var hon jætte fin och gick bade i kort tempo tölt och ökningarna satt fin fint. Ska fraga om jag far ta med henne pa en istölts tævling.

image32


Næsta bild ær ocksa Snoð och jag. Vi töltar pa den frusna forsen med bergen som tryggt omsluter oss!! UNDERBART!


image33

Nu ær det Dinur och jag som bemæstrar isen. Han var otroligt tænd och bra idag. Vi flög fram i högt tempo tölt över isen och en tar föll nerför min kind av LYCKA! Jag ær nu værldens lyckligaste hæsttjej! Idag var jag och Dinur ett och det ær ett minne jag aldrig kommer glömma. Mitt annars sa allvarliga ansikte nær jag rider, det log idag.

image34

Dinur och jag fran sidan i kort tempo tölt.. UNDERBART!

image35


Detta ær Óli pa sin Gáski. Det blev ingen bild pa mig och Gáski denna gang men kanske en annan gang... vem vet?

image36





Kommentarer
Postat av: Ann

Lyckliga du!! Vilka underbart härliga bilder, och vilka lyft i tölten, förstår att du njuter!!!

2008-02-01 @ 21:54:14
URL: http://annmagnusson.blogg.se
Postat av: Lina

Anna...du får mig att gråta.

Tårarna rullar ner för mina kinder när jag läser om din dag på hästryggen. Jag menar verligen det...jag sitter här och gråter glädjetårar över din lycka som är så stor att den bara svämmar över alla breddar.

Du anar inte hur mycket du lyckas förmedla med dina ord! Snälla, du måste fortsätta att dela med dig till oss här hemma, lova det!

2008-02-01 @ 22:37:13
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Anna Jonasson

Lina, inte ska du grata, men da förstar jag att jag förmedlar ngt roligt och uppskattat!

"I HAVE THE TIM IF MY LIFE"

...och jag kommer fortsætta att förmedla, det ær en av höjdpunkterna pa dagen att förmedla till er hemma i smaland som jag saknar och tycker sa mycket om. Kænns tryggt för mig att veta att ni kan læsa om mig och att jag inte bara har försvunnit och inte hör av mig.

2008-02-02 @ 16:52:57
Postat av: Lina

Hej igen Anna!

Det var tårar av rörelse över det du upplever och lyckas förmedla genom ord och bilder!

Och du...hur länge stannar du? Såg jag något om siste juli, eller? Har det förlängts till Landsmót månne?

2008-02-02 @ 18:10:57
URL: http://linahallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0