Torsdagen den 7/8-08 Sista natten...

...denna veckan.

Ja nu är klockan 18.00 och jag ska bege mig till John Blund en sväng för att sedan dra mig till jobbet en sista gång denna veckan.

Först hade jag ju bara fått denna veckan och sedan var det meningen att jag inte skulle vara kvar å Crom tjänst mer.. Men jag pratade med chefen och jag fick förlängt 6 veckor till. Sedan smög jag in frågan om jag möjligtvis kunde få fortsätta natten (brukar alltid få nej) men han sa JA!!!! JIHOOOOO!!

Natten passar mig helt perfekt. Fyra dagar i veckan. 5 timmar med hästarna hemma. Behöver inte sega mig ur sängen tidigt på morgonen (vilket jag hatar när jag vet att det är jobba jag ska göra, vet jag att det är stallet då är det inga problem)

Tränade två hästar idag: Sól och Paeja. De gick jätte bra men det syntes på dem båda att den kvava värme som var ute tog hårt på dem och det blev relativt lätt träning för dem båda.
Att rida Greifi i detta vädret är inte ens att tänka på, och både Ófeigur och Rodi hade vila idag. Och Kristall... ja han är ju se men inte röra.... SUCK.

Ska se om jag kan få in lite bilder i helgen.

Ha det gott så länge!

Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0