Måndagen den 11/8-08

kl. 18.30

En helg har gått och den var minst lika körig som veckan... Uj uj.. men vill man något så får man kämpa för det och det kan bli tufft men det visste jag innan jag gav mig in på det.

Jag har inte riktigt hittat någon rutin som fungerar än så just nu så är det allt på en gång. Men jag blir väl klokare med tiden och kan planera bättre. Jag hinner ju med allt (utom datortiden) men det måste finnas en bätre plan.. ska bara hitta den först.

Ófeigur har blivit mobbad. Först var det Kristall som jagade och bet honom. Då tänkte jag att då får Ófeigen gå med Greifi men då ger han sig på honom också... suck så nu står Ófeigur på vila med elaka sår på mage och bakdel. Stackarn. Han som blev skodd i fredags också.. aja han får vila till helgen då får vi hoppas att han mår bättre.
Det tog psykiskt på honom. Han är nu livrädd för greven. De som annars gick så bra ihop... SUCK

Men träningshästarna går det kanon med iaf. Kurvan är balanserad och det går varken uppåt eller nedåt och det är det jag gillar bäst. Tråkigt väder vissa dagar men det är bara ta sig i kragen och gå ut.

Nu ska jag vila mig lite för en natt på jobbet. Men nu börjar ju pappa igen så nu blir det mycket roligare!!

Ha det gott tills vi hörs igen och då förhoppningsvis har jag hittat min plan =)

Vår yngsta katt: Missan " Lill-Spiran"har krypit upp och lagt sig i grevens man. Mysigt värre!



Vår lilla Berserkar unge, Otur!




Denne bild tog jag med mest för att mamma Skuggadís är så fin här. Tjock, fin och välmående med sin Otur! ( uttalas ÅTUR)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0