Fredagen den 29/8-08

kl. 21.15

Länge sedan ni hörde från mig nu... undrar om jag har några trogna läsare kvar där ute!?!? Jag har alltså inte tid på vardagarna att skriva. Jobb, hästar och sömn är prioritet ett och också allt jag hinner med. Jag hinner även föra hästarnas dagböcker men dock inte min egen...

Det är helg, jag ska på uppvisning med Greifi imån, jag fyller år om en vecka, ska ut med tjejerna om en vecka... Inget av det gör mig välmående just nu...

Vissa människor lever bakom en fasad. man är på ett visst sätt utåt och bland folk, men när man kommer bakom hemmets dörr så blir man någon annan... Jag lever inte bakom en fasad men jag lever i en...

Ja ja nu ska jag vara glad för Greifi och jag ska på uppvisning i Habo i morgon! Spännande. Bjarg blev tillfrågade om vi hade någon som kunde vara med på hushållningsmässan som ska hållas i habo. Då ställde jag upp! Ska bli jätte roligt, och Bjarg som så mycket behöver synas utåt!! Och att jag får ta med Greifi! Kanon kul, att han är redo för äventyr igen!!

Nu ska jag sussa... Ska upp tidigt. Men jag sover nog så hårt nu när jag somnar så jag är nog pigg om 4 timmar igen!
Fick bara 2 timmars sömn idag så jag är rätt pucko just nu!!

Ha det gott!
Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till imorgon! Önskar att jag kunde kommit och tittat på er, vet hur fina du och Greifi är tillsammans!

2008-08-29 @ 21:58:28
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Ann

Hej Anna!



Jo då, iallefall jag läser din blogg. Förstår att du har mycket att göra mellan dina välbehövda sömntimmar...vet precis hur det är!! Men det är jättekul att läsa så fortsätt jättegärna, även om det inte blir så ofta....



Ann

2008-08-30 @ 15:07:23
URL: http://annmagnusson.blogg.se/
Postat av: Elin Persson

Jag kollar din blogg (nästan) dagligen, liksom Linas och Anns bloggar.

2008-08-31 @ 12:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0