Torsdagen den 10/4-08

kl. 21.45

Idag har det varit en lång dag... riktigt lång.

Vaknade av: HEEEEYYY SLEEPING BEAUTY!!!!! WAKE UP!!!! (BANG BANG BANG på dörren)

Kollade klockan ¤#&%¤/ NIO!!! shit har försovit mig med över en timma (en och en halv för att hinna äta frukost) GRRRR... Men det var sent igår.. Det var ju tävlinga rför Oli igår. Sista delen av Nord Islands Mästerskapen.
Vi var hemma klockan 12 på natten.. Lite för sent för att jag ska vara fräsch dagen efter.

Dagens arbete bjöd på ett härligt förhållande till min unghästar, DE VAR PÅ KANON HUMÖR!!! Åh vad jag älskar mitt jobb! Det bästa är ju att den ena dagen är ALDRIG den andra lik!

Nu ska jag sova.. Har helg jobb denna helgen samt att Inga Soley och Oli inte är hemma så det blir att laga mat och grejja med... PUH! Men det går inte att alltid få det serverat!

Landsmót... kan fortfarande inte släppa det ur mitt huvud... Vill så gärna... Men vi får se vad som händer. Kanske kan jag ta Snót!?

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Bettina

Hej Anna
Låter som du har ett jobb som passar dig perfekt kul att du ska ta med en häst hem det blir ju alltid så, du ser ju hur det ser ut på vår stallbacke efter alla turer som Emma haft till Island ha det riktigt bra Kram Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0