Tisdagen den 9/10

ISLAND HERE I COME!!!!

Nu har jag ringt det MILT pinsamma samtalet till Island. Med knackig engelska kom vi fram till att i början av Januari bär det av! Spännande å kallt... brrr!

Hur ska jag förstå vad de säger då??? Han tyckte inte att det lät som ett problem att jag inte kunde isländska, det är väl bara för dig att lära dig det när du kommer!!
Ha! Lättare sagt än gjort!

Idag har varit en ganska stressig och jobbig dag, det har bara surrat i huvudet på mig om precis allting. Hästarna skötte sig iaf fin fint och det känns fortfarande som att de gör framsteg!
Härligt väder med sol och friska kalla vindar å pigga hästar, det är livet det!

Orolig för Greifi idag, hans andning är bara inte som den ska.. Kommer han någon gång bli helt frisk? jag tänker iaf kämpa in i det sista.. Dummisen hade ju trampat av sig en sko idag.. suck. alltid är det nått!

Nej nu tänker jag lägga mig om jag nu kan somna, alla tankar som snurrar i huvudet på mig.

Men som pappa säger: Ta det nu bara lugnt så löser sig allt i slutändan, det gör det alltid!

Natti!




Kommentarer
Postat av: Ann

Hej Anna! Visst är det kul med en blogg!! Hoppas du fortsätter att skriva även om du åker till Island, skulle vara kul och följa dig även där. Va´spännande det låter!!

2007-10-13 @ 08:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0