Torsdagen den 29/11

00,30

Nyss hemkommen från jobbet, håller på att varva ned så att jag ska kunna somna.. Är inte det minsta trött.. suck men jag lär va de imån, tog lite övertid idag, kände att kassan behövde de!

Hästarna va underbara idag, vi hade lekdag, en ganska jobbig sådan tyckte de, men de hade vilja ända in i mål och de nästan log när de kom in i stallet, DE VA KUL, stod de skrivet i pannan på dem!

Så nu blir det ledigt för dem på lördag. Tar dem lite lätt från marken imån och bara mjukar. Känner att de börjar bli mätta på träning nu och att deras kroppar behöver vila och ladda batteriet för "genrepet" på söndag och examinationen på onsdag, torsdag eller fredag..., haha inte fått någon dag än... hoppas de ringer snart, jag har påminnt dem två ggr... suck!! Mina nerver ligger utanpå som de gör redan =S

Tack Lina! Jag har nog en ganska STOR tjänst att be dig om snart.........

Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova iaf!

God Natt. Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0